اهمیت بهینه سازی فضا در محیط کار

بسیاری از ما، به طور روزانه ساعات طولانی را در محیط کار سپری می کنیم. به همین جهت، قطعا رسیدگی به فضای داخلی محیط کار تاثیر بسیار زیادی بر راندمان کاری و افزایش روحیه امان خواهد داشت. مدیرانی که به اهمیت دکوراسیون فضای اداری و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان خود به خوبی واقف هستند، با توجه به این اصل مهم در زیباسازی و رسیدگی به دکوراسیون داخلی فضای کار گام برمی دارند.

 از دیگر موارد مهمی که از جنبه روانشناسی نیز تایید شده است، نحوه تعامل کارکنان با یکدیگر و تاثیر آن بر افزایش بهره وری و بازدهی آن ها می باشد. علم روز تاکید دارد تا کارکنان ضمن داشتن حریمی خصوصی برای کار و تحقیق و جست و جوی خود، از بستری مناسب برای تعامل و ارتباط با یکدیگر برخوردار باشند تا بتوانند اطلاعات خود را با یکدیگر مبادله کنند. جداسازی فضا ضمن توجه به حقوق کارمندان، موجب استفاده هر چه بیشتر از فضای کار می شود که در پی آن می توان در فضای کار، اتاق های بیشتری فراهم آورد. در بسیاری از شرکت های معتبر دنیا برای اینکه کارمندان از حریم شخصی برخوردار باشند و بتوانند نسبت به عملکرد یکدیگر نیز نظارت داشته باشند و تعاملات خوبی با یکدیگر برقرار نمایند، از پارتیشن ادری شیشه ای برای طراحی فضا استفاده می شود.

پارتیشن اداری تک جداره

Incoming search terms:

  • استفاده بهینه از کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *